Morts d'Aviació a Catalunya - Efectes Boira Aeroports

martes, 11 de diciembre de 2007

NOTÍCIES

LES AVIONETES MATEN!

El 2008 torna a començar amb dos morts per avioneta +INFORMACIÓ

Contacta amb nosaltres: aerodromcalafsallavinera@gmail.com

EL FRACÀS DEL MODEL "FARNBOROUGH" (U.K.)
La Generalitat ha presentat a la premsa catalana com a model per a l'aviació corporativa l'Aeroport de Farnborough. Heus aqui, una carta oberta de l'Associació de Residents a l'Aeroport de Farnborough
==============================================

A conseqüència de la política, un nou aeroport de aviació corporativa ha estat establert a Farnborough, Hampshire.

Això incrementa el risc als residents de l'entorn, subjectes a alts nivells de soroll i de contaminació.

Els vols de l'aviació corporativa, han crescut des d'un nivell baix el 1989, fins a les 19.000 operacions l'any 2005.

"La historia ha mostrat que els aeroports una vegada establerts, creixen i creixen. Menys d'un any després de conseguir els plans de desenolupament, l'operador de l'aeroport ja esta parlant sobre els plans d'expansió addicional.

Com a resdents afectats, necessitem treballar junts per protegir junts el nostre entorn mediambiental futur."

Geoff Marca President de l'Associació de Residents de l'Aeròdrom de Fanborough.
www.fara.org.uk

===================================

1 comentario:

Calaf-Sallavinera dijo...

Això nomès sembla una DICTADURA SOCIALISTA!!!
A veure si superem les 250 instancies de l'última al·legació al pla terriotorial de les comarques centrals! De fet segueixen escribint mentides com per exemple les distancies de l'aerodorm fins a calaf o Sant Pere!!!!
Informe Sostenibilitat Ambiental Pag.10: L'aeròdrom de Sant Pere no es de titularitat de cap ADMINISTRACIÓ!!!!! I curios que considerin un Pla Director vigent quant el TSJC te presentades varis conteciosos!