Morts d'Aviació a Catalunya - Efectes Boira Aeroports

domingo, 25 de julio de 2010

NOU: PLA ESPECIAL PER EMERGÈNCIES AERONÀUTIQUES

El proppassat 13 de juliol va ser aprovat el nou PLA ESPECIAL PER EMERGÈNCIES AERONÀUTIQUES on destaquem:

"(...) Les fases de vol amb major probabilitat d’accident són les d’aterratge i enlairament, mentre que la fase de règim de vol estable és la més segura. En concordança amb aquests resultats, l’AEROCAT planteja la planificació municipal centrada en els territoris més propers a les pistes dels aeroports, aeròdroms i heliports, prenent com a paràmetre de zones de risc més alt un diàmetre de vuit quilòmetres al voltant d’una instal·lació aeroportuària.(...)"

Compte: VUIT QUILOMETRES DE DIÀMETRE SÓN:

Fins a Conill, Sant Martí Sesgueioles, Sant Pere del Vim, Castellar, prop de Fonollosa o Castelltallat, amb Prades, La Molsosa i Calaf inclosos.

ACORD
GOV/128/2010, de 13 de juliol, pel qual s’aprova el Pla especial per a emergències
aeronàutiques de Catalunya (AEROCAT).
LINK

No hay comentarios: