Morts d'Aviació a Catalunya - Efectes Boira Aeroports

sábado, 26 de marzo de 2011

El somni d'Algüaire ha durat un any?


Tot just fa un any de la posada en marxa de l'aeroport d'Algüaire, i la cosa fa aigües per tot arreu. Mentre l'encara Director general de Ports i Aeroports, Oriol Balagué i Julià segueix collint resultats decebedors, fruit de projectes poc estudiats i recolzats en la prepotència, el Conseller Recoder intenta posar seny i ordre, a "Aeroports de Catalunya S.A." .

Algüaire té a dia d'avui, garantida l'utilització del seu aeroport amb un trist vol d'anada i tornada a Palma, amb Air Nostrum, i només del mes d'abril i fins a octubre (amb subvenció de 20 Eur/passatger?).

Pyrenair, Vueling i Ryanair han abandonat ja la seva activitat amb destinacions prou variades com Vigo, Madrid, Paris, Barcelona, Milà, Frankfurt i Palma.

Que se n'ha fet dels mil llocs de treball que havia pregonat l'ex- Conseller Nadal? Si ni tan sols han trobat ningú que vulgui fer-se càrrec de la gestió de la terminal! Era fum... però devien ser porros perquè arribar a dir que s'havien superat les previsions només es pot atribuir a un al·lucinogen.

I ara què? Hem llençat temps, diners, il·lusions... Doncs si se'n vol treure profit el que cal és portar-hi vida, traslladar-hi l'aeroport de Sabadell (tallers, manteniment, escoles d'aviació i una gran pista per entrenar sense molèsties). Deixareu més tranquils els de Badia, Sant Cugat,etc... i els que vivim prop de camps que s'utilitzen d'amagat per fer les mil provatures de forma il·legal, posant en perill la vida dels qui aterren i la nostra (un mort a Sant Pere amb col·lisió a 50m. de l'eix transversal).

Amb subvencions de 20 Eur per passatger... això només és seguir llençant diners.

No hay comentarios: