Morts d'Aviació a Catalunya - Efectes Boira Aeroports

jueves, 7 de mayo de 2009

L'Aviació esportiva i de formació no es capaç d'autogestionar-se

Hem pogut comprovar durant els últims anys que l'aviació esportiva i de formació no es capaç d'autogestionar-se. Els abusos es succeeixen, enumerant-se a títol d'exemple,

1.- Soroll continuat sobre nuclis habitats i explotacions ramaderes durant hores per part d'una mateixa aeronau.
2.- Perill: Alçades inferiors ales permeses sobre nuclis habitats en intervals d' escassos minuts i de forma continuada.No es poden sobrevolar nuclis habitats a menys de 1000 peus (300m) excepte sinó s'aterra. Aquest any ja s'ha intentat amagar un accident a Sant Pere.
3.- Ús il·legal d'instalacions. El descampat de Sant Pere és utilitzat per les escoles d'aviació i pilots d'aviació esportiva més o menys novells de forma continuada.
4.- Contaminació atmosfèrica i acústica.El poble de Sant Pere Sallavinera caldria insonoritzar-lo per evitar intensitats màximes superiors als 80dB (Vegi's informe Gencat), a banda de tots els productes que desprenen sobre la població i ramaderia.
5.-Les administracions públiques en són còmplices, ja que no només ho toleren sinó que a més no són aptes per impedir-ho i adopten posicions opaques. El lleure d'una minoria, converteix l'ús de l'espai aeri en soroll, perill i contaminació per als indefensos habitants de l'indret i llurs cases.
Per això us diem : Foteu el Camp!

No hay comentarios: